Αριθμομηχανή μάρκετινγκ
Η δωρεάν
KPIs: ΥπολογισμÏς βασικÏν μεγεθÏν
Ποιους βασικούς δείκτες απόδοσης πρέπει να εκπληρώσετε για να είναι τελικά επιτυχής η εκστρατεία μάρκετινγκ σας; Οι αριθμομηχανές μας για τους δείκτες απόδοσης σάς βοηθούν να σχεδιάσετε και να αναλύσετε εκστρατείες. Δοκιμάστε το μόνοι σας και μετρήστε δωρεάν την επιτυχία του μάρκετινγκ σας στο διαδίκτυο:
- Υπολογιστής CAC – ΚÏστος απÏκτησης πελατÏν
- Υπολογιστής CPA – ΚÏστος ανά ενÎργεια
- Υπολογιστής CPC – ΚÏστος ανά κλικ
- Υπολογιστής CPL – ΚÏστος ανά Lead
- Υπολογιστής CPM – ΚÏστος ανά Mille
- Υπολογιστής CPV – ΚÏστος ανά προβολή
- Υπολογιστής CR – ΠοσοστÏ μετατροπής
- Υπολογιστής CTR – Click-Through Rate
- Υπολογιστής ER – ΠοσοστÏ δÎσμευσης
- Υπολογιστής LDCR – Lead to Deal Conversion Rate
- Υπολογιστής LTV – Αξία διάρκειας ζωής
- Υπολογιστής MER – ΛÏγος αποδοτικÏτητας μάρκετινγκ
- Υπολογιστής ROAS – ΑπÏδοση διαφημιστικής δαπάνης
- Υπολογιστής ROI – ΑπÏδοση της επÎνδυσης
- Υπολογιστής SOV – Μερίδιο φωνής
Υπολογιστής κÏστους διαφήμισης: ΥπολογισμÏς διαφημίσεων
Πόσο κοστίζει μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram, το TikTok ή το YouTube και ποιες είναι οι τιμές για τις διαφημίσεις Google Search & Display Ads; Υπολογίστε δωρεάν τα πρόχειρα βασικά στοιχεία online εδώ.
Διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
- Υπολογιστής διαφημίσεων Instagram
- Υπολογιστής διαφημίσεων TikTok
- Υπολογιστής διαφημίσεων YouTube
- Υπολογιστής διαφημίσεων Facebook
- Υπολογιστής διαφημίσεων LinkedIn
- Υπολογιστής διαφημίσεων Pinterest
- Υπολογιστής διαφημίσεων Snapchat
- X Υπολογιστής διαφημίσεων
- Υπολογιστής διαφημίσεων Προσάναμμα
Μηχανές αναζήτησης και διαφημίσεις προβολής:
Εργαλεία μπÏνους
Θέλουμε όλοι να μπορούν να κάνουν καλό μάρκετινγκ, ανεξάρτητα από τον προϋπολογισμό τους. Γι’ αυτό σας παραθέτουμε δύο συμβουλές μπόνους που αναπτύξαμε για εσάς.
ΑποθηκεÏστε τα αγαπημÎνα σας: Οι υπολογιστÎς σας
Θέλετε να κάνετε μαθηματικά πιο συχνά; Συγκεντρώστε τα αγαπημένα σας εργαλεία εδώ:
ΕνσωματÏστε ως iFrame στην ιστοσελίδα σας
Θέλετε να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ακόμη πιο ποιοτικό περιεχόμενο; Μπορείτε να ενσωματώσετε δωρεάν τους υπολογιστές μάρκετινγκ στον δικό σας ιστότοπο ως iFrame:
Υπολογιστής ζÏνης Ïρας: ΣχεδιασμÏς συναντήσεων
Επειδή έπρεπε πάντα να προγραμματίζουμε τις συναντήσεις μόνοι μας, φτιάξαμε αυτό το μικρό εργαλείο προγραμματισμού, φυσικά δωρεάν! Το μικρό μας έξτρα για τον προγραμματισμό:
ΕπÎνδυση σε ακίνητα;

Coded with ♡ von Stephan
Ενδιαφέρεστε για επενδύσεις σε ακίνητα; Εδώ μπορείτε να βρείτε τους υπολογιστές μου για την καθαρή απόδοση, τον συντελεστή τιμής αγοράς, το μικτό εμβαδόν και πολλά άλλα. Τώρα στο ImmoGuru: Υπολογιστής ακινήτων.
KPIs Formeln & Beispiele
CAC: ΚÏστος απÏκτησης πελατÏν
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος ανά προβάδισμα;
- CAC = ( κÏστος μάρκετινγκ / πωλήσεις )
- Παράδειγμα = 100.000 / 500 = 2.000 ανά προβολή
Το κόστος απόκτησης πελατών είναι αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα βασικά μεγέθη για μια αναπτυσσόμενη εταιρεία. Το CAC (Customer Acquisition Cost), όπως υποδηλώνει το όνομά του, σας δίνει πληροφορίες σχετικά με το συνολικό κόστος απόκτησης ενός νέου πελάτη.
Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας, καθώς σας παρέχει μια σαφή κατευθυντήρια γραμμή για την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Εάν μια εκστρατεία μάρκετινγκ δεν δημιουργεί νέους πελάτες σε χαμηλότερη τιμή από το τρέχον κόστος απόκτησης πελατών και αντίθετα συμβάλλει στην αύξησή του, μάλλον δεν είναι μια δραστηριότητα που δικαιολογεί τον πολύτιμο χρόνο της ομάδας σας.
Γνωρίζετε λοιπόν πόσο σας κοστίζει 1 lead (δυνητικός νέος πελάτης)
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος ανά κλικ στο διαδίκτυο:
CPA: ΚÏστος ανά απÏκτηση
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος ανά απόκτηση;
- CPA = κÏστος διαφήμισης / αριθμÏς μετατροπÏν
- Παράδειγμα = 10.000 / 200 = 50 € ανά αγορά
Παράδειγμα
Ο αριθμός CPA σας λέει πόσο σας κοστίζει κατά μέσο όρο μια ολοκληρωμένη απόκτηση, δηλαδή ένας πελάτης που πληρώνει ή μια αγορά. Αν υποθέσουμε ότι δαπανήσατε 5.000 ευρώ για μια καμπάνια και δημιουργήσατε 100 αγορές ως αποτέλεσμα, ο CPA είναι 50 ευρώ.
Γνωρίζετε λοιπόν πόσο σας κοστίζει κατά μέσο όρο ένας νέος πελάτης.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε το κόστος ανά απόκτηση online δωρεάν:
CPC: ΚÏστος ανά κλικ
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος ανά κλικ;
- CPC = κÏστος διαφήμισης / κλικ
- Παράδειγμα = 200.000 / 30.000 = 6,67 δολάρια
Παράδειγμα
Για να υπολογίσετε το CPC, διαιρέστε το συνολικό κόστος της διαφήμισης με τον συνολικό αριθμό των κλικ στη διαφήμιση. Αν υποθέσουμε ότι δαπανήσατε 400 δολάρια για μια διαφήμιση που δημιούργησε 100 κλικ, το CPC είναι 4 δολάρια.
Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζετε πόσο θα σας κοστίσει 1 κλικ στο έργο σας.
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος ανά κλικ στο διαδίκτυο:
CPL: ΚÏστος ανά Lead
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος ανά προβάδισμα;
- CPL = κÏστος διαφήμισης / leads
- Παράδειγμα = 50.000 / 400 = 125 $
Παράδειγμα
Για να υπολογίσετε το κόστος ανά προβολή, πρέπει πρώτα να παρακολουθείτε τις μετατροπές σας για να προσδιορίσετε τον αριθμό των παραγόμενων προβολών. Αυτό θα σας πει τι συμβαίνει αφού ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Το κόστος ανά lead υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος μιας διαφήμισης ή καμπάνιας με τις μετατροπές που δημιουργεί.
Για να ξέρετε τι θα σας κοστίσει 1 lead
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος ανά προβάδισμα σε απευθείας σύνδεση:
CPM: ΚÏστος ανά χιλιοστÏ
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος ανά χίλιες επαφές;
- CPM = (κÏστος διαφήμισης / εμβÎλεια) x 1.000
- Παράδειγμα = 300.000 / 1.000.000 x 1.000 = 300 δολάρια
Παράδειγμα
Ας υποθέσουμε ότι ξοδέψατε 10.000 ευρώ για μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram την οποία είδαν 400.000 χρήστες. Το CPM είναι τότε 25 δολάρια ανά 1.000 χρήστες που προσεγγίστηκαν.
Για να ξέρετε πόσο θα σας κοστίσει να προσεγγίσετε 1.000 άτομα
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος ανά χίλιες επαφές online:
CPV: ΚÏστος ανά προβολή
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος ανά προβολή;
- CPV = κÏστος διαφήμισης / αριθμÏς προβολÏν
- Παράδειγμα = 2.000 / 100.000 = 0,02 € ανά προβολή
Παράδειγμα
Ο αριθμός CPV χρησιμοποιείται κυρίως στο μάρκετινγκ βίντεο (π.χ. διαφημίσεις στο YouTube ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Εάν επενδύσετε 1.000 ευρώ σε μια καμπάνια βίντεο που παράγει 50.000 προβολές, το CPV σας είναι 0,02 ευρώ.
Για να ξέρετε πόσο θα σας κοστίσει μια απλή προβολή βίντεο
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε το κόστος ανά προβολή δωρεάν online:
CR: ΠοσοστÏ μετατροπής
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το ποσοστό μετατροπής;
- ΠοσοστÏ μετατροπής = (μετατροπÎς / αλληλεπιδράσεις) x 100
- Παράδειγμα = 500 / 10.000 x 100 = 5%
Παράδειγμα
Το ποσοστό μετατροπής υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό των αλληλεπιδράσεων που μπορούν να αποδοθούν σε μετατροπή κατά την ίδια περίοδο. Αν υποθέσουμε ότι έχετε 100 μετατροπές από 2.000 αλληλεπιδράσεις, το ποσοστό μετατροπής είναι 5 %, καθώς 100 / 2.000 = 5 %.
Αλληλεπίδραση μπορεί επίσης να σημαίνει εμβέλεια
Το ποσοστό μετατροπής είναι το ποσοστό των χρηστών που πραγματοποιούν μια επιθυμητή ενέργεια. Ένα τυπικό παράδειγμα είναι το ποσοστό των επισκεπτών ενός ιστότοπου που πραγματοποιούν μια αγορά. Το ποσοστό μετατροπής μπορεί επίσης να σχετίζεται με τα αντίστοιχα κανάλια μάρκετινγκ, π.χ. για τον υπολογισμό του ποσοστού μετατροπής των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτός ο βασικός αριθμός σας δείχνει πόσες επιτυχημένες συμφωνίες έχετε (πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενημερωτικά δελτία κ.λπ.) σε σύγκριση με τη συνολική εμβέλεια.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το ποσοστό μετατροπής σας online:
CTR: ΠοσοστÏ κλικ
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το ποσοστό κλικ μέσω;
- ΠοσοστÏ κλικ = κλικ / συνολική εμβÎλεια x 100
- Παράδειγμα = 2.000 / 100.000 x 100 = 2%
Παράδειγμα
Για παράδειγμα, εάν μια διαφήμιση εμφανίζεται 500 φορές και κλικάρεται 10 φορές, το ποσοστό κλικ είναι 2%.
Το ποσοστό κλικ είναι ένας άλλος βασικός αριθμός στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Δείχνει την αναλογία του αριθμού των κλικ σε μια διαφήμιση προς τη συνολική εμβέλεια. Εάν το CTR μιας διαφήμισης είναι ιδιαίτερα χαμηλό, θα πρέπει να ελέγξετε εάν η στόχευση απευθύνεται στη σωστή ομάδα-στόχο ή εάν πρέπει να γίνουν αλλαγές στην εικόνα, το κείμενο ή την πρόσκληση προς δράση.
Αυτό σας δείχνει πόσοι άνθρωποι έκαναν ενεργά κλικ σε έναν σύνδεσμο σε σχέση με τη συνολική εμβέλεια.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το ποσοστό κλικ μέσω διαδικτύου:
ER: ΠοσοστÏ δÎσμευσης
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το ποσοστό εμπλοκής;
- ΠοσοστÏ δÎσμευσης = ( ΔÎσμευση [Likes, σχÏλια και κοινοποιήσεις] / Follower ) x 100
- Παράδειγμα = 100.000 / 250.000 x 100 = 40%
Παράδειγμα
Εάν καταγραφούν συνολικά 120 δεσμεύσεις (όπως προβολές βίντεο, συμπάθειες, σχόλια, κοινοποιήσεις κ.λπ.) σε ένα από τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνολικά 3.600 χρήστες σας ακολουθούν, αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα ποσοστό δέσμευσης περίπου 3,23%.
Αυτό σας δείχνει πόσο ενεργή είναι μια κοινότητα.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το ποσοστό εμπλοκής σας σε απευθείας σύνδεση:
LDCR: ΠοσοστÏ μετατροπής απÏ Lead σε Deal
Πώς υπολογίζετε το ποσοστό μετατροπής του lead σε συμφωνία;
- ΠοσοστÏ μετατροπής απÏ lead σε deal = (deals / leads) x 100
- Παράδειγμα = 100 / 800 x 100 = 8%
Παράδειγμα
Ας υποθέσουμε ότι δημιουργήσατε 2.000 νέους πελάτες μέσω των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον Οκτώβριο, οι οποίοι οδήγησαν σε 40 συμφωνίες. Τότε το ποσοστό μετατροπής από lead σε συμφωνία είναι 2%, καθώς το 40 διαιρείται με το 2.000 και πολλαπλασιάζεται με το 100.
Έτσι βλέπετε το ποσοστό επιτυχίας της ολοκλήρωσης.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το ποσοστό μετατροπής του lead-to-deal online:
LTV: Αξία διάρκειας ζωής
Τύπος: Πώς υπολογίζετε την αξία διάρκειας ζωής του πελάτη;
- LTV = μÎσο Îσοδο ανά πελάτη × μÎση περίοδος διατήρησης πελατÏν
- Παράδειγμα = 500 ευρÏ × 3 Îτη = 1.500 ευρÏ
Παράδειγμα
Το LTV σας δείχνει τη συνολική αξία που έχει ένας πελάτης για την εταιρεία σας κατά τη διάρκεια ολόκληρης της επιχειρηματικής σχέσης. Εάν ένας πελάτης ξοδεύει κατά μέσο όρο 50 ευρώ το μήνα και παραμένει για 24 μήνες, το LTV του είναι 1.200 ευρώ.
Πώς να ξέρετε πόσο αξίζει ένας πελάτης για εσάς μακροπρόθεσμα
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν online την Αξία Διάρκειας Ζωής του Πελάτη σας:
ROAS: ΑπÏδοση διαφημιστικÏν δαπανÏν / ROI: απÏδοση της επÎνδυσης
Τύπος: Πώς υπολογίζετε την απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης;
- ROAS = διαφημιστικά Îσοδα / διαφημιστικά Îξοδα
- Παράδειγμα = 200.000 / 50.000 = 4
Παράδειγμα
Αν ξοδέψατε 20.000 ευρώ σε διαφημίσεις στο Facebook τον Ιανουάριο και είχατε συνολικό κέρδος 80.000 ευρώ, αυτό οδηγεί σε απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης 4 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ευρώ που επενδύθηκε απέφερε κέρδος 4 ευρώ.
Οτιδήποτε πάνω από > 1 σημαίνει ότι έχετε πάρει περισσότερα από όσα έχετε ξοδέψει.
Η ανάλυση ROAS δείχνει αν ένα αναλυόμενο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης είναι κερδοφόρο για εσάς. Άλλωστε, σίγουρα δεν θέλετε να ξοδεύετε μακροπρόθεσμα περισσότερα χρήματα για διαφήμιση από όσα σας αποφέρει. Επομένως, ένα υψηλότερο ROAS είναι καλύτερο.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν την απόδοση της διαφημιστικής σας δαπάνης σε απευθείας σύνδεση:
SOV: Μερίδιο φωνής
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το μερίδιο φωνής;
- Μερίδιο φωνής = (άθροισμα των δικÏν σας αναφορÏν / άθροισμα Ïλων των σχετικÏν αναφορÏν Ïλων των ανταγωνιστÏν) x 100
- Παράδειγμα = 4.000 / 50.000 x 100 = 8%
Παράδειγμα
Για παράδειγμα, αν τα hashtags της εταιρείας σας αναφέρθηκαν 60 φορές και τα άλλα σχετικά hashtags αναφέρθηκαν συνολικά 100 φορές, θα έχετε μερίδιο φωνής 60%. Αυτό θα σήμαινε ότι έχετε καθιερωθεί ως ηγέτης της σκέψης στον τομέα σας.
Πώς να δείτε τη σημασία των εμπορικών σημάτων σας στον ανταγωνισμό
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το μερίδιο φωνής σας online:
Social Ads Kosten & Beispiele
ΚÏστος Facebook Ads
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας στο Facebook;
- ΚÏστος = προÏπολογισμÏς διαφήμισης / επιτευχθÎντα αποτελÎσματα
- Παράδειγμα = 5.000 € / 100 leads = 50 € ανά lead
Το Facebook είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες για κοινωνικές διαφημίσεις και προσφέρει εκτεταμένες επιλογές στόχευσης με βάση τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία και τη συμπεριφορά. Αυτό επιτρέπει την πολύ ακριβή στόχευση των εκστρατειών, αν και το κόστος ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με τον ανταγωνισμό και τον κλάδο.
Αυτό σας δείχνει πόσο σας κοστίζει κατά μέσο όρο ένα lead μέσω Facebook.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων στο Facebook online:
ΚÏστος διαφημίσεων Instagram
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας στο Instagram;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / επιτυγχανÏμενα κλικ
- Παράδειγμα = 2.000 € / 1.000 κλικ = 2 € ανά κλικ
Το Instagram είναι ιδανικό για οπτικό μάρκετινγκ με φωτογραφίες, ιστορίες και ταινίες. Η πλατφόρμα προσεγγίζει ιδιαίτερα τις νεαρές ομάδες-στόχους και επιτρέπει καμπάνιες branding και απόδοσης.
Μάθετε τι σας κοστίζει ένα κλικ στο Instagram.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων Instagram online:
ΚÏστος διαφημίσεων LinkedIn
Τύπος: Πώς να υπολογίσετε το κόστος μιας καμπάνιας στο LinkedIn;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / μετατροπÎς
- Παράδειγμα = 1.000 € / 20 leads = 50 € ανά lead
Το LinkedIn είναι η κορυφαία πλατφόρμα B2B και επιτρέπει τη στοχευμένη επαφή με ειδικούς και διευθυντές. Το κόστος ανά κλικ είναι συχνά υψηλότερο, αλλά η ποιότητα των leads είναι πολύ πολύτιμη.
Αυτό σας δείχνει πόσο θα σας κοστίσει ένα επιχειρηματικό lead μέσω του LinkedIn.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων LinkedIn online:
ΚÏστος διαφημίσεων Pinterest
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας Pinterest;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / εμβÎλεια
- Παράδειγμα = 500 € / 100.000 εμφανίσεις = 5 € CPM
Το Pinterest είναι μια πλατφόρμα έμπνευσης όπου οι χρήστες αναζητούν ιδέες. Οι διαφημίσεις μοιάζουν με κανονικά pins και έχουν μεγαλύτερη ορατότητα από ό,τι σε πολλά άλλα δίκτυα.
Αυτό θα σας δείξει πόσο φτηνά μπορείτε να αγοράσετε reach στο Pinterest.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων Pinterest online:
ΚÏστος διαφημίσεων Snapchat
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας Snapchat;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / προβολÎς
- Παράδειγμα = 1.000 € / 50.000 προβολÎς = 0,02 € ανά προβολή
Το Snapchat είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για νεαρές ομάδες-στόχους και προσφέρει δημιουργικές μορφές διαφήμισης, όπως φίλτρα ή διαφημίσεις ιστορίας. Το κόστος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το ποσοστό αλληλεπίδρασης.
Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζετε πόσο σας κοστίζει μια προβολή βίντεο στο Snapchat.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε το κόστος των διαφημίσεων Snapchat online δωρεάν:
ΚÏστος διαφημίσεων TikTok
Τύπος: Πώς να υπολογίσετε το κόστος μιας καμπάνιας TikTok;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / δεσμεÏσεις
- Παράδειγμα = 2.000 € / 200.000 προβολÎς = 0,01 € ανά προβολή
Το TikTok προσφέρει τεράστια εμβέλεια με δημιουργικά βίντεο μικρής διάρκειας. Τα viral εφέ και τα υψηλά ποσοστά εμπλοκής το καθιστούν ένα από τα πιο συναρπαστικά κανάλια για διαφημίσεις.
Αυτό θα σας δείξει πόσο θα σας κοστίσει κατά μέσο όρο μια προβολή στο TikTok.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε το κόστος των διαφημίσεων TikTok online δωρεάν:
Προσάναμμα Ads κÏστος
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας Προσάναμμα;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / εμφανίσεις
- Παράδειγμα = 500 ευρÏ / 100.000 κινήσεις = 0,005 ευρÏ ανά κίνηση
Οι διαφημίσεις του Προσάναμμα εμφανίζονται στη ροή του swipe και απευθύνονται σε μια νεαρή, ενεργή ομάδα-στόχο. Η στόχευση μπορεί να βασίζεται στην περιοχή, το φύλο και την ηλικία.
Αυτό θα σας πει πόσο θα σας κοστίσει μια κίνηση.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε το κόστος των διαφημίσεων Προσάναμμα σας online δωρεάν:
X ΚÏστος διαφημίσεων
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας Χ (Twitter);
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / κλικ
- Παράδειγμα = 1.000 € / 500 κλικ = 2 € ανά κλικ
X είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο και τρέχουσες τάσεις. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε ροές ή με hashtags και είναι στοχευμένες σύμφωνα με λέξεις-κλειδιά.
Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζετε πόσο σας κοστίζει κατά μέσο όρο ένα κλικ στο Χ.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων X σε απευθείας σύνδεση:
ΚÏστος διαφημίσεων YouTube
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας στο YouTube;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / προβολÎς
- Παράδειγμα = 2.000 € / 100.000 προβολÎς = 0,02 € ανά προβολή
Το YouTube είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο και προσφέρει διάφορες μορφές διαφήμισης: Pre-roll, mid-roll ή banner. Το κόστος εξαρτάται από τη διάρκεια, την εμβέλεια και την ομάδα-στόχο.
Αυτό θα σας δείξει πόσο θα σας κοστίσει μια προβολή βίντεο στο YouTube.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων στο YouTube online:
Suchmaschine und Display Ads
ΚÏστος Bing Ads
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας Bing;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / κλικ
- Παράδειγμα = 1.000 € / 500 κλικ = 2 € ανά κλικ
Οι διαφημίσεις Microsoft Bing Ads είναι μια εναλλακτική λύση στη Google, ειδικά στις αγγλόφωνες χώρες. Έχουν μικρότερη εμβέλεια, αλλά συχνά ευνοϊκότερες τιμές κλικ. Μπορούν να αποτελέσουν μια αξιόλογη προσθήκη, ιδίως σε εξειδικευμένες αγορές.
Αυτό σας δείχνει πόσο σας κοστίζει κατά μέσο όρο ένα κλικ στο Bing.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων Bing Ads σε απευθείας σύνδεση:
ΚÏστος Google Display Ads
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας προβολής;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / εμφανίσεις
- Παράδειγμα = 2.000 € / 500.000 εμφανίσεις = 4 € CPM
Οι διαφημίσεις προβολής εμφανίζονται σε συνεργαζόμενους ιστότοπους στο δίκτυο της Google. Είναι ιδανικές για branding, επαναστόχευση και αύξηση της εμβέλειας. Το κόστος εξαρτάται από την ομάδα-στόχο και την τοποθέτηση.
Αυτό σας δείχνει πόσο θα σας κοστίσουν 1.000 οπτικές επαφές στο δίκτυο προβολής της Google.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων Google Display Ads σε απευθείας σύνδεση:
ΚÏστος διαφημίσεων αναζήτησης Google
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας αναζήτησης;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / κλικ
- Παράδειγμα = 5.000 € / 2.000 κλικ = 2,50 € ανά κλικ
Οι διαφημίσεις αναζήτησης Google είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια διαδικτυακού μάρκετινγκ. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται άμεσα για τα σχετικά ερωτήματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος ανά κλικ είναι υψηλότερο, αλλά τα ποσοστά μετατροπής είναι επίσης πάνω από το μέσο όρο.
Αυτό σας δείχνει τι σας κοστίζει ένα κλικ μέσω της Αναζήτησης Google.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε δωρεάν το κόστος των διαφημίσεων αναζήτησης στο Google online:
ΚÏστος διαφημίσεων Traffic Junky Ads
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το κόστος μιας καμπάνιας με κίνηση;
- ΚÏστος = διαφημιστικÏς προÏπολογισμÏς / προβολÎς
- Παράδειγμα = 500 € / 100.000 προβολÎς = 0,005 € ανά προβολή
Το Traffic Junky είναι ένα εξειδικευμένο διαφημιστικό δίκτυο με υψηλή επισκεψιμότητα σε ιστότοπους ψυχαγωγίας και εξειδικευμένους ιστότοπους. Οι τιμές είναι συχνά πιο ευνοϊκές, η εμβέλεια πολύ συγκεκριμένη. Είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για ορισμένους κλάδους με υψηλή διαδικτυακή κατανάλωση.
Αυτό θα σας πει πόσο σας κοστίζει μια μεμονωμένη εντύπωση στο δίκτυο Traffic Junky.
Αριθμομηχανή
Υπολογίστε το κόστος των διαφημίσεων Traffic Junky Ads σε απευθείας σύνδεση δωρεάν:


4.9 / 5.0