CTR: ΠοσοστÏ κλικ

Marketing Tipps von Stephan
Τι σημαίνει CTR; CTR σημαίνει Click Through Rate και περιγράφει την αναλογία των εμφανίσεων προς τα κλικ σε μια διαφήμιση ή έναν σύνδεσμο. Πού χρησιμοποιείται το CTR; Το CTR χρησιμοποιείται συνήθως στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, π.χ. για τις διαφημίσεις Google Ads, τις κοινωνικές διαφημίσεις ή τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την αξιολόγηση της συνάφειας και της απόδοσης μιας διαφήμισης. Ποιο είναι ένα καλό CTR; Ένα καλό CTR εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον κλάδο, την πλατφόρμα και τον τύπο της καμπάνιας. Στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, συχνά κυμαίνεται μεταξύ 2 % και 5 %, ενώ χαμηλότερες τιμές είναι συχνά συνηθισμένες για τις διαφημίσεις προβολής.
Συμβουλή: Μπορείτε να βρείτε όλους τους
Υπολογίστε το CTR
Ψάχνετε για ένα καλό γραφείο μάρκετινγκ; Γράψτε μας ή τηλεφωνήστε μας: Επικοινωνήστε μαζί μας.
Θέλετε αυτόν τον υπολογιστή μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα σας; Αποκτήστε τον κωδικό, μπορείτε να ενσωματώσετε τον υπολογιστή μάρκετινγκ δωρεάν.
Μετατροπή & ΑπÏδοση
Η μετατροπή είναι τελικά το κλειδί για επιτυχημένες καμπάνιες. Δείτε λοιπόν το ποσοστό μετατροπής για το Instagram, το TikTok, το YouTube και τις διαφημίσεις Google Search & Display Ads.
Ποιοι είμαστε;
Η Social Media One είναι το πρακτορείο μάρκετινγκ που ειδικεύεται σε τομείς όπως η παραγωγή περιεχομένου, το μάρκετινγκ επιδόσεων, οι κοινωνικές διαφημίσεις, οι καμπάνιες επιρροής και το branding.
CTR απλά εξηγείται
Τύπος: Πώς υπολογίζετε το ποσοστό κλικ μέσω;
- CTR = (κλικ/εντυπÏσεις) × 100
Παράδειγμα CTR
Για να υπολογίσετε το CTR, διαιρέστε τον αριθμό των κλικ σε μια διαφήμιση ή έναν σύνδεσμο με τον αριθμό των εμφανίσεων και πολλαπλασιάστε το αποτέλεσμα με το 100 για να λάβετε το ποσοστό των χρηστών που έκαναν πραγματικά κλικ.
ΠÏς να υπολογίσετε το CTR
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να υπολογίσετε το Click Through Rate (CTR):
- ΕντυπÏσεις: 20.000
- Κλικ: 400
- ΤÏπος: CTR = (κλικ / εμφανίσεις) × 100
- ΥπολογισμÏς: (400 / 20.000) × 100 = 2 %
- ΑποτÎλεσμα: Το ποσοστÏ κλικ είναι 2 %.
Δημοφιλείς αριθμομηχανÎς μάρκετινγκ
Τα εργαλεία μάρκετινγκ για τους σημαντικότερους δείκτες μέτρησης μάρκετινγκ. Δοκιμάστε το μόνοι σας και μετρήστε την επιτυχία του μάρκετινγκ σας.
Δημοφιλείς υπολογιστÎς KPI
- Υπολογιστής CPC
- Υπολογιστής CPM
- Υπολογιστής CR
- CTR: Υπολογιστής
- Υπολογιστής ER
- Υπολογιστής ROI


4.9 / 5.0